Bismillah

Friday, September 4, 2009

Pengalaman Merawat

(Ringkasan Cerita)

assalamua’laikum…sempena bulan ramadhan al-kareem tahun ini,memberi pengalaman pertama kepada saya merawat seorang pesakit (perempuan)yang terkena sihir di kediaman Kolej Ungku Omar –KUO-UPSI..alhamdulillah,kursus rawatan intensif anjuran Akademik Rawatan Islam Nur Ehsan(AKRINE) bersama ustaz Abdul Majid Hasan banyak memberi pendedah dan keyakinan kepada saya tentang kehebatan AL-Quran (dalam perubatan)….semoga Allah merahmati ustaz Abdul Majid

berbalik kepada cerita pesakit tadi,.Nani (bukan nama sebenar) telah lama menderita akibat di sihir..perbuatan yang menyalahi hukum lagi menyesatkan ini menberi tekanan kepada Nani untuk belajar di UPSI kerana sentiasa di ganggu oleh jin….Satu hari,pagi ramadhan selepas subuh saya menerima panggilan dari seorang Rakan Exco Latihan dan Pembangunan Sahsiah muslimat KUO,menyatakan Nani tiba-tiba menjerit dan meraung tanpa sebab ,boleh dikatakan satu blog perempuan dengar…saya cuba menbaca ayat rukyah menyebabkan Nani makin kuat menjerit,..setelah disuruh keluar,jin dalam badan Nani enggan keluar…sekali,saya paksa jin itu keluar,tapi gagal..saya mengambil langkah untuk merotan jin dalam badan dengan mengguna Teknik Rotan Objek(TRO) dan membaca surah Yasin Beramai-ramai…Alhamdulillah ,Allah izinkan Nani pulih untuk sementara….

Dua hari berikutnya ,saya cuba merawat balik sakit Nani akibat di sihir..langkah pertama,saya membaca rukyah kepada Nani,belum sempat umum kitab(al-fatihah) habis di baca Nani mula menangis..seterusnya saya membaca ayat-ayat sihir Nani bertindak agresif dan menjerit..saya cuba memujuk jin supaya bertenang dan meminta dia(jin) keluar dari badan Nani..keluar kerana ALLAH dan izin ALLAH…..setelah rundingan dibuat,saya mula menggunakan teknik tarik jin keluar menggunakan serban untuk mengeluarkan jin-jin pada Nani dan menghantar jin-jin tadi ke serambi madinah…tapi masih ada lagi yang berdegil tak mahu keluar..kali ni saya beri amaran terakhir kepada jin-jin yang degil tadi.sekira tidak mahu keluar,saya akan bertindak untuk sembelih jin-jin tadi..sekali lagi,saya tarik jin keluar dengan serban namun gagal untuk memaksa jin itu keluar..akhirnya saya terpaksa menggunakan teknik sembelih jin..Alhamdulillah,.dengan izin ALLAH YANG BERKUASA Nani kembali sihat dan gangguan sebelum ni sudah berakhir untuknya..Insyallah


nota:
teknik tarik jin keluar menggunakan serban
-sebelum menarik serban ,baca al-fatihah
-tarik serban perlahan-lahan sambil membaca selawat tafrijiah berulang kali
-berhenti menarik bila sampai di bahagian betis
-perawat menarik dengan tangan yang telah di bacakan AN-Namlu:30-31 dan niat menghantar ke tempat yang anda mahukan

teknik sembelih jin
-letakkan alat rawatan pada tengkuk pesakit
-baca ayat Al-Maidah:33-34
-lakukan penyembelihan dengan aksi seperti menyembelih sambil menyebut ALLAHU AKBAR 3 kali


*untuk mendapat maklumat yang lebih lanjut mengenai teknik-teknik yang ada,anda bolehlah merujuk buku yang berjudul “Berdialog Dengan Jin” dari penulis Ustaz Abdul Majid Hassan

No comments:

Post a Comment