Friday, May 7, 2010

Fahamilah perasaanku..

"Mak, saya tak nak bertunang dengan Abang Hakim, die tak memahami saya", kata Siti.

"Jangan kata begitu Siti, tarikh pertunangan Siti dah nak dekat. Lagipun, kan perancangan untuk kawin dah dibuat. Mak tengok Hakim tu baik budaknya. Mak, ayah, adik beradik Siti pun suka. Pandai die menghormati dan ambil hati kami. Apa yang kurang lagi?" kata si Ibu.

"Memang la die layan kalian dengan baik, tapi dengan Siti, layanannya berbeza. Die tak pandai ambik hati Siti. Tak macam Daniel. Daniel pandai ambil hati Siti. Entah la mak, semakin dekat dengan tarikh pertunangan, makin rasa hambar cinta ni untuk Abang Hakim", kata Siti.

Milik siapakah cinta Siti???
Ikuti sambungannya di kemudian kali ok!
PERINGATAN!! Kisah ni tiada pertalian, perhubungan atau perkataaan yang seangkatan dengannya antara tuan punye blog..hehehe

No comments:

Post a Comment